امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

▒▒ پسر طلا : امیرمحمد مامان ▒▒

احوالات امیرمحمد و مامانش بعد از توزیع آش ها

1391/6/27 2:13
نویسنده : مطهره جون
535 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی داشت گردگیری میکرد که :

امیرمحمد در کار نظافت خونه به مامانیش کمک ککرد:

البته وسایل امیرمحمدم مرتب شد

دکور ویترین امیرمحمد  عوض شد

البته این مال 1 روزه دیگه فردا که مامانی بره باشگاه یا 1 هفته دیگه بره دانشگاه بابایی همرو درمیاره میده به امیرمحمد روز از نو روزی از نو :

امیرمحمدم کمک شایانی در چیدمان این ویترین کردا  اون پایین  مشغوله ..!!!

یادش بخیر گریپ واتر شوهر عمه راضیه مامانی از بندرعباس واسم آورده بود 3 ماهگی کولیک  داشتم

همش دلپیچه

بعدش اینو خوردم خیلی زود خوب شدم

بچه آرومی شدم

چاقالو شدم

قوی شدم

خوب دیگه تو که خوابیدی خسته شدی امروز

مامانی هم خسته شده خوابش میاد

شب خوش تا آپ بعدی ..!!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مهرناز و آرسام
27 شهریور 91 22:38
سلام به امیرمحمد زرنگ خودم آفرین به تو پسمل خوب که کمک مامانی میدی وااااااااااای آش دندونی و دندونات مبارک خاله جونی باریکلا مامانی که انقدر زحمت کشیدی واسه آش دهنمونو حسابی آب انداختیا
مامان مهرناز و آرسام
27 شهریور 91 22:42
میگم مطهره جون این آش دندونی شما رو ما زمستونا خیلی میپزیم و بهش میگیم:آَش جو که قلم هم داخلش میکنیم مثل شما. ما آش دندونی رو مثل همون آش رشته میپزیم ولی من الان که آشتو دیدم خییییییلی هوسشو کردم! واجب شد به مامانم بگم همین روزا یکیشو بپزه واسم!
مامان آیدین
30 شهریور 91 3:16
خسته نباشین مامان جون و امیر محمد جون
سارینا مامان آرمان
30 شهریور 91 17:32
سلام گل پسر آذر ماه آرمان منم 16 آذر 90 متولد شد مثل آرمان شیطنت میکنی؟ حتما نمیزاری مامان به کاراش برسه آره؟
سوگل
30 شهریور 91 23:38
باریکلا پیداست پسر فعالیه امیدوارم همیشه درکنار پدرومادرش باشه
سوگل
1 مهر 91 20:22
سلام عزیزم مهمون وب ما باش منتظرت هستم
زهره
1 مهر 91 21:10
امان از دست اين مامانا
مامانش مگه دختره كه كار خونه ميدي گل پسرمون انجام بده...؟
ماشالله به اين همه كوشش در شيطوني
برقرار باشي خاله


پسرا هم بايد كمك كنن ديگه
soli مامان ادرینا
3 مهر 91 1:34
واییییییی مطهره چه زود زود اپ میکنی افرینننننننننننن .

چه کارا که نمیکنی پسری بابااااااا ... حسابی شیطون شده
بوسسسسسسسسسسس واسه پسملی

مطهره جون کدوم دانشگاه میری امیر محمدو چه میکنی ؟؟


عزيزم دانشگاه ژيام نور بندرتركمن ميرم
كلاس نميرم فعلا
مامان آراد(خاطره)
7 مهر 91 0:21
قربون اون خنده ریزت برم من.. مطهره جون زیاد خوشحال نباش عزیزم..حالا فردا ببین چه بلایی سر این ویترین مرتب میارن راستی آش دندونی هم مبارک...بالاخره پختیا