امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

▒▒ پسر طلا : امیرمحمد مامان ▒▒

دس دسی دس دسی دس دسی دس دسی

1391/6/2 16:11
نویسنده : مطهره جون
423 بازدید
اشتراک گذاری

بعد چند روز تاخیر اومدم بالاخره

راستی یه کار جدید یاد گرفتم

دست میزنم چه دستای

دیدی مامان من چه پسر زرنگیمممممم

یه حرکت ورزشی

قربون پسر توفولی تمیزم بشم  عاشق حمومه

تا میبردمت زیر دوش ذوق میکردی

راستی امیرمحمد وقتی خوابش میاد خودش میاد سرشو میزاره رو بالشتش

اینم یه کار جدید دیگش

در این قسمت امیرمحمد و دعوا کردم بخاطر گرفتن کنترل تا باز کار دست خودش نده

وقتی امیرمحمد  کچل نباشد(با موهای مامانیش)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهرناز و آرسام
2 شهریور 91 22:44
قربون دست زدنت برم من خوش خنده ی من


مرسی خاله
بابابزرگ
2 شهریور 91 23:27
وقتی باباش استقلالی باشه، مامانش پرسپولیسی در نتیجه باید بگراند آبی متنش قرمز باشه تا تعادل ایجاد بشه!!!!!!!!! باشه


100البته
مامان مهرناز و آرسام
3 شهریور 91 23:03
سفید برفی
فداااااااااااااااااااااااای تو


خدا نکنه
زهره
4 شهریور 91 21:58
قلمون چشاي خوب شدت برم من دستاي نازتو قربون... مث من ميخوابه خب مامانش موهاي خودش بلند ميشه ديگه
مامان آراد(خاطره)
5 شهریور 91 0:39
ای جانم..آفرین خاله جون .. عافیت آب گرم عزیزم.. بوسسسسسسسسسس
الهام مامان یاسمین زهرا
5 شهریور 91 5:57
واسه امیر محمد جونم که اینقده زرنگه و دس دسی می کنه. یاسی ما هم وقتی خوابش میاد خودش میره سرشو میزاره رو بالش و یا بالش رو می گیره تو بغلش و می خوابه!! این هم واسه مطهره جون دوست گلم
soli مامان ادرینا
5 شهریور 91 18:14
افریننننن به پسر زرنگمووووووو دس دسی یاد گرفتیییی امیر محمد جونی بلوند هم خیلی بهت میادااااااااااا مامانی اسپند واسه این پسمل زرنگ دود کن یادت نره هااااااا