امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

▒▒ پسر طلا : امیرمحمد مامان ▒▒

امیرمحمد تلوزیون میبینه چه با اشتیاق

1391/6/6 2:39
نویسنده : مطهره جون
996 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا در حال خوردن خرما 

و تیوی دیدن

مامان بازم خرما بده

عه بزار ببینم چی شد ؟؟

عجب برانامه خشنگیه مامانی

پسر گلم  با فلاش نمیشه ازش عکس  گرفت چشاشو میبنده

امیر محمد روح میشود

هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

اینم  چهره ی خندون پسرم بدون فلاشششششش

وقتیم که خوابش میاد

چش و چال بیچارشو میکنه

سن امیرمحمد در این  لحظه

امیرمحمد جان تا این لحظه ، 8 ماه و 24 روز و 23 ساعت و 4 دقیقه و 41 ثانیه سن دارد :.

قربونت بشم مامان جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آراد(خاطره)
6 شهریور 91 13:09
قربون تی دی نگاه کردنت... خاله زود مو در بیار تا مامانی فشنت کنه دیگه... مطهره جون این شیطون بلا میدونه که میخوای با موهاش پیکار کنی واسه همین مو درنمیاره خب..
آرسام و مامان مهرناز
6 شهریور 91 19:31
سلااااااااااام جیمل خاله فدای اون تیوی دیدنت و اون دوتا دندون موشی خوشلتو به خصوص اون لبای نوچ شده ت بعد از خرما!!!! عزیزم من پرستار اتاق عمل هستم و ماهی 200 میدم به پرستار
مامان آیدین
7 شهریور 91 0:34
قربون این پسر بشم من که کچلیش هم قشنگه نمکی خاله هر وقت دوس داشتی مو در بیار ای جونم دختر که نیستی مامان بخواد برات گیس کنه
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 11:59
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.