امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

▒▒ پسر طلا : امیرمحمد مامان ▒▒

عید فطر مبارککک

1391/5/31 23:38
نویسنده : مطهره جون
416 بازدید
اشتراک گذاری

اول  یه جیز خنده دار بگم:

 

 

دوستان  بخاطر استقبال شدید شما روزه داران عزیز ماه رمضان تا 1  ما ه دیگه تمدید شد

عید فط مباررررررررک

 

 

ههههههه

شوخی بود

اینم کادوی امیرمحمد  روز عید 

 

 راستی چشمم خوف شددددددددد

وایسا دارم فک میکنم دوباره چی میخواستیم بگیم؟؟

راستی راستی

پسر گلم یاد گرفته با نی نوش آب بخوره

شبی  که عمو افطاری داشت  باباییش بمناسب  کارمندیش مارو به بستنی دعوت کرد

من شیرموزبستنی انتخاب کردم که امیرمحمد همرو با نی نوش   

نوش جان کرد

این بود مبدا  نی نوش خوردن امیررمحمد

اینم لیوان و نی امیرمحمدد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آراد(خاطره)
31 مرداد 91 1:47
عید شما هم مبارک.. خدا نکشتت با این مزه پرونیات.. هرچی روزه گرفتی قبول هرچی هم خوردی نوش جونت
مامان آیدین
2 شهریور 91 0:37
عیدت مبارک عزیزم ایشالا حاجی بشینآیدین من یه چند روزی از شما بزرگتره فکر کنم هم بازی های خوبی برای هم میشین اگه موافق باشین تبادل لینک کنیمبای
آرسام و مامان مهرناز
2 شهریور 91 1:35
سلام جیگر خاله چند وقته ندیدمت چکار کردی با خودت؟؟!!!
چرا چشمت زخمی شد آخه؟؟؟
حالا خدترو شکر که خوب شده دیگه
مبارک کادوی عیدت و نی نوش خوردنت خاله جونم



مرسی خاله که اومدی