امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

▒▒ پسر طلا : امیرمحمد مامان ▒▒

اينم عكسهاي جديد كه دايي يمين داده و عكساي ديشب كه مامان بزرگ بابابزرگ و دايي يمين خونه ما بودن

1391/7/16 1:02
نویسنده : مطهره جون
847 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اينا مال ديشبه جديده جديده

اينا هم رو پاي بابابزرگت بودي عكساي نازي شده 

 

ا

اینجا داره به من میخنده

به بابابزرگ محمدرضاش ميگه هيجه

عكساي ديشب تموم

و اينم عكسهاي قبل پاييز كه رفته بوديم چه جا

بغل ماماني تو ارتفافعات

هي دوربين بيا اينجا

ار من عسك بگيرررر

مامان تو چرا تو عكسا نيستي ؟؟؟همش ؟؟؟

اينم با بهترين بابابزرگ جهان (بابا حاجي محمدرضا )

عه شمايي كه

قربون دستت عجب سيسموني مشتي برام خريدي

دستت درست

اولين نوه ام ديگه خوشا بحالم

تك نوه از تك دختررررر.!!!!

خوشبحالمه حسابي

خوب چه خبر؟؟؟

عه اينطوريه ؟؟؟

خوب پس ...!!!

اينم بغل بابايي كنار كوهي كه ازش آب زده بود بيرون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهره
16 مهر 91 14:47
قربون دندونات پيرمرد 2 دندون من...همين 2 تا داره مامانش؟!
خنده هات رو فدا بشم من...
از نگاه هاي متعجبش خوشم مياد...هه...
باحاله


نه عزيزم 4 تا داره ولي بالايي هاش هنوز زياد بلند نشده ديده نميشه
soli مامان ادرینا
18 مهر 91 10:57
ها ها ها جدی جدی چشمم گرفتتتتتتت مگه خودم خبر نداشتممم ....

مامانی حواستو جمع کن گوشیتو خراب نکن خوب

ماشالله به پسری مرد شده واسه خودش ..

میگم مطهره بابات کجا کار میکنه من زیاد انگاری باهاش برخورد کردمااا ...
راستی خودت کدوم دبیرستان بودی ؟؟

سلام عزيزم مرسي
آره ديگه چشمت گرفت بابام تو اداره كل ثبت اسناد و املاك گلستان دادگاه انقلاب هست اونجا
خودمم
دبستان علوي -راهمايي وحدت-دبيرستان نور ؟؟
مامان مهرناز و آرسام
19 مهر 91 0:53
آهااااااااااااان دلم حال اومد بالاخره عکسای خوشگل و جدیده فسقلیمو دیدما مطهره جون وقتی می آپی زودی خبرم کن بیام دلم زود زود میتنگه آخی، چه بابابزرگ مهربونی عجب جای قشنگی رفتینا جای ماروهم خالی کنین اونجاها قربون این پسر خوش اخلاق خوش خنده جیگرشووووووو
مامان مهرناز و آرسام
19 مهر 91 0:54
آهان راستی منم آپم