امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

▒▒ پسر طلا : امیرمحمد مامان ▒▒

امیرمحمد و همزادش در فرگاز مامانش

1391/5/20 15:46
نویسنده : مطهره جون
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

تو کی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه حرکت

عا ماشالله پسررر

رسیدی بالا

نگفتی تو کی هستی بچه قرطی

من همزاد شیطون تو هستم صورتتو بیار جلو

ها ها ها

یه بوس بده نگونه

نگو نه که نمیشه

هاااااااااا

چی گفتی

مشت میزنم بترکی ها

عجباااااااا

خوب مامان زدمش

مدال طلای المپیک و آوردم

آفرین پسر گلم بریم بخواب دیگه

نمیخوام

نمیخوام بخوابم

بخواب بچه ای بابا

باشه میخوابم

2دقیقه بعد پا شد

سلام مامان گفتی بخواب خوابیدم دیگه

حالا پا شدم

چیه مگه؟؟

مامان اون زیرتلوزیونیه چیه اسباب بازیهههههههههه

نخیر مثل اینکه فضولی جناب عالی تمومی نداره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آرسام و مامان مهرناز
21 مرداد 91 0:09
سلام پسر بلای شیطون فدات بشم الهی من با این شیطنت هات آرسام هم توی روروک گاهی میبرمش توی آشپزخونه میره جلوی شیشه ی فر و تا کلی وقت سرگرمه باهاش!!! پروسه ی خوابوندنشم تقریبا یک ساعتی طول میکشه!!! هی بیدار میشه، دوباره..... مرسی مطهره جون که خبرم کردی
soli مامان ادرینا
21 مرداد 91 1:51
ای جونم چه شیطونی پسر طلااااااااااااا

از دست مامانی واست داستان درست میکنه ..
خیلی اقایی امیر محمد جونم با اون نگاهتتتتتتتتتت



مامان رویا پرداز
soli مامان ادرینا
21 مرداد 91 1:52
مطهره جون من از جنس بادیهای ادری راضیم از سحر و شیما و شادی میگیرم بیشتر ...
زهره
21 مرداد 91 2:12
سلام پسرك شيطون...با گاز آشپزخونه چيكار داري...عزيزم انگاري واقعا داره با يكي بازي ميكنه خيلي هيجانيه..قربونت برم من...ايشالله هميشه بخندي عزيزم منم گرگاني ام...اسم آتليه رو كه گفتين متوجه شدم...منم لينك كردم باي عزيز
مطهره جون
21 مرداد 91 2:45
مرسی خاله جونا
مامی محمدمهدی
21 مرداد 91 10:21
اینم یه بوسبرای پسر شیطون


مممنون
زهره
21 مرداد 91 13:16
نميدونم ادرس اي پي كامپيوترم چنده...
سوگل
21 مرداد 91 21:41
مرسییییییییییییی عزیز ماهم لینکیدیمت
بوس بوس بوووووووووووووووووس


مرسی
بابابزرگ
22 مرداد 91 23:55
قربون پسر گلم بشم که از الان میخواد در آشپزخانه به مامانیش کمک کنه
فقط مواظب باشید اجاق گازو روشن نکنه که دیگه خیلی بد میشه!!!!!!!


مرسی بابابزرگ جونش
چشم مواظب مامانیش
بابابزرگ
23 مرداد 91 8:11
تازه مرد شدی شلوار خوشگل می پوشی پُز مردانه میدی دیگه زانوهات روی فرش قرمز نمیشه که بعد تاول بزنه و احساس درد کنی از مامانی تشکر و سپاسگزاری وِیژه داشته باش تا همیشه لباس های خوب واست خریداری کنه


بله بابایی جون
چشم




مرسی باباجونی خودم